  • Data: 2009-09-05 19:26:25
    Temat: Re: konto inteligo - jak zamknąć?
    Od: "eg" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak nie wiesz to nie pisz, miałeś konto w inteligo i je zamykałeś miesiąc
    > temu ? Bo ja tak - i jeszcze pamiętam co i jak było ;) A dokument sobie
    > nazwali
    > jak chcieli.

    ja kiedys czytalem ciekawa historie dotyczaca rozwiazania umowy o prace...
    pewna osoba zlozyla wniosek o rozwiazanie umowy z jednomiesiecznym
    wypowiedzeniem, firma wniosek odrzucila, ta osoba sie bronila, ze przeciez
    wypowiedzenie zlozone przez pracownika nie moze byc odrzucone przez
    pracodawce

    koncem koncow sprawa otarla sie o sad, ktory przyznal racje pracodawcy,
    wniosek mozna odrzucic

    gdyby owa osoba napisala "wypowdzenie, z dniem .... wypowiadam umowe o
    prace" juz by tak nie bylo

    zastanawiam sie jak sie to przeklada na banki

    choc kiedys w bph tez dano mi podobny dokument, powiedzalem, ze nie chce
    skladac dyspozycji tylko wypowiadam umowe, gosc byl lekko strapiony, ale po
    kilkuminutowej konsultacji z kims wyciagnal inny wzorzec dokumentu juz z
    napisem wypowiedzenie umowy, uppps ciekawostka ;)