  • Data: 2002-11-29 10:16:02
    Temat: Re: konto internetowe
    Od: Human Being <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Nov 2002 11:04:35 +0100, Andrzej wrote:

    > napisałem że mi odpowiada ale nie znam zasad od strony użytkowników jedynie
    > z informacji na stronach banków. Prosze o praktyczne informacje o za i
    > przeciw. dzięki

    Prowadzę jednoosobową działąlność gospodarczą i powiem tak, osobiście
    przerobiłem trzy konta internetowe dla firm. Pierwsze było Telepekao,
    ale że było za drogie, to zrezygnowałem. Następnie wybrałem inteligo i
    wszystko było fajnie do momentu kiedy skończyłą się promocja i
    wprowadzili opłaty. Jak na mój gust za wysokie. A teraz korzystam a
    mBiznes i jestem zadowolony. Brakuje mi jedynie serwisu SMS takiego
    jak w inteligo.
    Oczywiście jest to moja opinia. Może się okazać, że inteligo, czy też
    inny bank, będzie bardziej odpowiedni dla Ciebie.
    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek

    If anything simply cannot go wrong, it will anyway.
    Sig by Kookie Jar 6.1.7 (http://go.to/generalfrenetics/)