  • Data: 2003-10-22 18:52:52
    Temat: Re: konto na hasło - pytanie
    Od: f...@y...cum (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Oct 2003 15:48:30 +0200, "maciek_waw"
    <m...@n...gazeta.pl> wrote:

    >Mam pytanie, czy ktoś wie, gdzie w internecie założyć konto na hasło
    >(tylko), bez potrzeby podawania danych, papierków itp.

    Zapomnij... chyba ze masz pare milionow $ to moze gdzies ci zaloza,
    ale potem i tak dokladnie przeswietla czy aby nie jestes jakims kolega
    Osamy :)
    Owszem - od biedy mozna zalozyc konto wysylajac jedynie
    nieautoryzowany skan paszportu (widzialem gdzies taka oferte) ale ja
    bym sie w takie klocki nie bawil...
    Jesli juz chcesz wyciagnac kase z zakladow sportowych to wyrob sobie
    debitowego Maestro z wyplata np przez e-gold i bedziesz mogl wyciagac
    kase z ATM'u
    --
    Piotr