    From: "Andrzej Nowacki" <a...@N...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto osobiste - gdzie ?
    Date: Fri, 6 Jan 2006 00:33:09 +0100

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:43bfa70a.9574817@news.onet.pl...
    > BPH odradzam, bank ten znany jest na grupie jako Bardzo Pazerna Hiena.
    > To konto dla prawdziwego hardcorowca. Łupią cię z każdej strony i za
    > wszystko.

    hehe - wiesz co ? chyba faktycznie tak jest, bo ja jako calkowicie zielony
    czlowiek (nie mam konta od ponad 2 lat, a wczesniej przez 8 lat PKO BP) po
    przeanalizowaniu ich cenika doszedlem do takich samych wnioskow - a
    wspomnialem o nich celowo, zeby przekonac sie co sadzicie, bo moze cos zle
    przeczytalem. Zreszta bardzo niezrozumiala jest ich tabela oplat i
    prowizji - naprawde trzeba sie niezle wczytac, zeby cos zrozumiec

    > Lukas przy twoich założeniach jest OK, ale w oddziałach zdarzają się
    > spore kolejki.

    no wlasnie - niby tak, ale to w koncu tylko Lukas - firma od udzielania rat
    w hipermarketach na mikrofalowke za 199 zl - tak ich postrzegam, ale nie
    mniej musze powaznie sie zastanowic bo ich oferta wyglada bardzo
    interesujaco

    > A poza tym sprawdz jeszcze Multibank - blisko
    > spokrewniony z mbankiem, ale ma placowki. I chyba fajniejszy od
    > Lukasa.

    wyglada fajniej - fakt. Ale wymagaja wplat 1000 zl miesiecznie, co eliminuje
    ta oferte