  • Data: 2010-09-26 16:33:42
    Temat: Re: konto oszczednosciowe mBank
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Villgefortz" <i...@g...com> wrote in message
    news:f440824a-f07d-4ce8-853c-d0834b9e30ca@t20g2000yq
    a.googlegroups.com...
    > W końcu Grupa BRE ma też prawo do jednego, szczerze zadowolonego,
    > klienta...
    >
    > W.

    Przesadzacie... Teza, że mBank nie nadaje się do oszczędzania pojawiła
    się na grupach już jakiś czas temu, ale pokrycie w rzeczywistości ma
    kiepskie.

    Nie to, ze sie nie nadaje, po prostu mozna miec to samo lub lepiej w bankach
    z placowkami. Zalatwienie reklamacji lub czegos bardziej skomplikowanego
    jest w placowce duzo latwiejsze. Ja rozstalem sie z mbankiem, gdzies ok
    2006, nie pamietam dokladnie, ale mniej wiecej pare miesiecy po wprowadzeniu
    oplat za przelewy. Nie zaluje swojej decyzji ani troche, gdyz teraz w innych
    bankach placowkowych znajduje zawsze lepszy produkt niz ma mBank a i jest
    duza latwosc w otwieraniu i zamykaniu rachunkow niz w bankach czysto
    internetowych. Jeszcze gdzies w miedzyczasie przewinal sie VW bank, ale tez
    sie go pozbylem.
    Dzisiaj kazdy bank ma dostep do produktow przez internet i z niego aktywnie
    korzystam, ale placowka jest czesto nieoceniona, szczegolnie jezeli chodzi o
    wplaty/wyplaty w walucie obcej. Po drugie dzisiaj nie problem jest miec
    kilka kont majacych odpowiednie bezplatne funkcje, na ktorych nam zalezy i
    takie duo czy trio rachunkow albo i wieksza liczba pozwala na swobodne i
    bezplatne bankowanie. Denerwujace w bankach z grupy BRE jest ciagle
    'przewietrzanie' tabeli oplat i prowizji a ja nie lubie kazdego dnia
    zaczynac od sprawdzania czy bank nie wprowadzil jakiejs ekstra oplaty dla
    mojego konta.
    Nie wiem czy jest to trwala tendencja, ale banki czysto wirtualne
    szczegolnie na poczatku dzialalnosci, pare lat temu, mialy bardzo
    konkurencyjna oferte, ktora uzasadniano brakiem placowek, duzo mniejsza
    iloscia pracownikow, itp. a obecnie te placowkowe, ktore maja dodatkowe
    wieksze koszty obslugi klientow oferuja korzystniejsze finansowo produkty
    niz te czysto internetowe.