  • Data: 2009-03-04 19:48:34
    Temat: Re: konto oszczednosciowe - pocztowy czy eurobank
    Od: "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    LprzemekL <z...@t...pl> napisał(a):
    > Jak to oszukac, mozesz cos wiecej napisac, bo zamierzam jutro rano
    > przejsc do Eurobanku i wrzucic kase na konto , uprzednio je otwierajac
    > poprzez podpisanie umowy.

    Tak tak, wszystko jest ok - mozesz isc i podpisywac :). Bank jak to bank -
    bedzie staral sie naciagnac na czyms klienta i chyba wlasnie mnie probuja
    naciagnac. ni stad ni z owad zauwazylem w szczegolach mojej lokaty ze moje
    aktualne oprocentowanie jest nizsze niz to na ktorym ja zakladalem - a jest to
    opr. stale ;). Nawet dzis jak wejde na Kalkulator lokat i wprowadze moja
    lokate to otrzymuje wyzsze oprocentowanie... Dzis napisalem monita, otrzymalem
    odpowiedz ze przyjeto do "przetwarzania" - jezeli do jutra nie dostane
    jakiejkolwiek odpowiedzi to zrywam lokate pomimo "kary za zerwanie w terminie
    10 dni od zalozenia" i zakladam lokate gdzie indziej - wybor jakis tam jest i
    nie musze sie godzic na ich warunki. Tym bardziej ze uwazam ze zostalem
    oszukany i ktos, jakis pracownik EB, probuje zlapac jelenia na ktorym
    zaoszczedzil procenta.
    Jezeli to jakas pomylka, albo system cos zle pokazuje to nic nie bede robil
    bo do tej pory bardzo mi sie w EB podobalo, ale jezeli nie to nie bede sie ani
    sekundy z tym cackal - juz multibank i mbank robia takie przewalki z klientami
    i mam tego troche dosyc.
    Ale to Ciebie nie dotyczy - spokojnie sobie zakladaj oba konta, a nawet tych
    oszczednosciowych to mozesz wiecej. Ja np. mam osobne na emeryturke ;).