    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto w Niemczech
    Date: Thu, 29 Apr 2004 05:31:50 +0200

    patek777 <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja mam DB24 osobiste.
    > (proste w obsludze, po angielsku ..........)
    >
    > Oplata 7.50 EUR na kwartal.
    >

    > Jak zalozyc?
    > Zabralem paszport i pojechalem do Dresden.

    A jak to zrobiles, co im powiedziales? Bo ja tez walsnie bylem w
    Dresden, w Deutsche Bank (a moze DB24 to co innego niz Deutsche Bank -
    bo przynajmniej w poslce sa dwa).

    Bylem w takim oddziale w centrum przy takim wielkim pasazu pieszym, i mi
    powiedziano ze jak jestem nierezydentem, to musze przyjsc chyba w wtorek
    czy srode, w jakims dwugodzinym zakresie godzin kiedy to zalatwaija
    takie konta, i i tak dostane tylko konto cos w stylu A'vista, czyli bez
    mozliwosci wykonywania z niego przelewow.

    Czy jest tam jeszcze jakis inny oddzial DB24?

    Obszedlem wszystkie banki w Dresden i nie udalo mi sie znalezc zadnego
    gdzie mi normalne konto zaloza.

    pozdrawiam,

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/