eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej...Re: konto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej...
  • Data: 2003-09-10 08:17:52
    Temat: Re: konto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej...
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 08 Sep 2003 15:27:58 +0200, Bartol Partol <b...@p...com>
    wrote:

    >> >Co ciekawe w inteligo dzwonia do klienta gdy nie pojdzie/wroci zlecenie
    >> >stale (pewnie jak przelew nie pojdzie lub wroci tez dzwonia, ale tego
    >> >nie sprawdzalem). I nie mozna z tego ficzera zrezygnowac - probowalem,
    >> >bo i tak komplet informacji dostaje SMSami. A gdyby tak klient byl
    >> >gluchy?
    >>
    >> to chyba nie podałby numeru telefonu kontaktowego, prawda?
    >
    >Podanie numeru kontaktowego jest obowiazkowe. I miedzy innymi o to
    >chodzi.

    ciekawe co w sytuacji gdy ktoś nie ma telefonu? Przecież osoba głucha
    może nie potrzebować telefonu a nie założy go przecież tylko w celu
    sprostania wymaganiom banku.
    --
    Jarek Andrzejewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1