  • Data: 2007-07-03 17:05:09
    Temat: Re: konto walutowe - możliwo?ć zdalnego przewalutowania
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rzadko bywam w kraju, mało regularnie i na dodatek zawsze na krótko. Niby
    > mogę dzwonić gdzieś zza granicy i umawiać się na wizytę, ale wolałbym
    > jednak iść z marszu i wziąść kasy tyle ile potrzebuję.
    > O ile wiem, w City jest limit w przeliczeniu 20 tys PLN...

    Tak jak napisałem - oddziały mają limity.
    Czym większy oddział tym prawdopodobieństwo że mają więcej kasy jest
    większe. Bo te 2500USD to jest limit powyżej którego _powinno_ się zgłaszać
    wypłatę. Jak kasa ma to da. Jak nie ma to niestety.
    Citi ma małe oddzialiki więc z gotówką (w szczególności USD) moze być
    krucho. Ale sam nie sprawdzałem, niech wypowiedzą się inni.

    Darek