  • Data: 2005-04-29 20:21:23
    Temat: Re: koszt PKO INTELIGO?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > Czemu? Nie jest zle.
    > Zaczy ja to i tak wierny jednemu rachunkowi (do przelewow i
    > codziennego zarzadzania), ale PKO Inteligo nie jest zle

    zerknij na zlecenia - czy cos na tym ekranie widac?
    ani daty kiedy sie wykona (a po tej dacie powiniem byc sort)
    ani nazwy skróconej do kogo forsa ma isc, a jak masz zlecenie
    z terminarzem to nawet kwoty nie widac i nie wiadomo czy sie cos
    bedzie wykonywac czy sie zawiesilo i nie bedzie sie nic juz z niego
    wykonywac - chromole taki rachunek do codziennego uzytku, w dodatku z
    aktualizacja raz dziennie

    tez jestem wierny jednemu rachunkowi (do przelewow i codziennego
    zarzadzania) a inne po testach jakos odpadaja :-)
    *** blad ***