  • Data: 2002-07-02 19:26:41
    Temat: Re: kredyt 100% wartosci pko bp
    Od: "szina" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "premek" <p...@U...TO.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns923F9FB23CC77IdToken01@172.17.172.37...

    > tez sie do takiego przymierzam (ok 90%) i tez w Poznaniu
    > polecam przejscie sie do I Oddzialu na placu Wolnosci,
    > jak sie czegos dowiesz ciekawego to moze rzucisz na grupe

    no więc byłem w I oddziale pko bp na placu wolności
    i powiedzieli mi żeby wziąść kredyt 100% to dochody netto muszą przekraczać
    3 tys zł
    nawet w przypadku kilku kedytobiorców choc jedna z nich musi wykazać sie
    takimi dochodami
    warunki do przyznania takiego kredytu określa i tak ta firma która
    ubespiecza te 20 % brakujace
    wiec raczej jest to następny kredyt dla bogatych :-(
    w innych bankach jest prawie to samo tylko tyle że wymagaja znów zarobków
    powyzej 7 tyś miesięcznie :-|
    wybieram sie jutro do jednego z oddziałów WBK
    bo jest u nich opcja skredytowania nawet do 95 % inwestycji
    równiez na zasadzie ubespieczenia części kredytu
    jak mówił mi gostek to wynosi ona ok 1200 na cały okres kredytowania
    jednorazowo (przy kwocie 90000)
    wiec nie jest zle zobaczymy z jakimi warunkami mi jutro wyjedzie

    pozdr
    Szina