  • Data: 2009-05-14 07:46:18
    Temat: Re: kredyt 7% Eurobank
    Od: gont <g...@d...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aktywa pisze:

    > Link do umowy:
    > http://www.fothost.pl/show.php/1907223_scan0001.jpg.
    html

    > Widzę kolego masz wybiórczy wzrok, "widze to co chce".:)
    > Od pierwszego posta z odpowiadzią insynuujesz moją niekompetencje tudzież
    > kiepską szkołę do której uczęszczam.
    > Wiesz co mam gdzieś co na to odpowiesz bo jak widze jestes zakompleksionym
    > pieniaczem jakich w necie niemało vide Darek i Radzik
    > Może, ktoś kulturalny inaczej miałby ochotę mi wytłumaczyć czy ta umową jest
    > do podważenia czy nie?
    >

    > No kurde ale mnie zdenerwowałeś, co za ludzie.

    Wiesz, jak wszyscy dokoła mówią że nie masz racji, to warto może chociaż
    zastanowić się czy nie jest tak faktycznie.

    To jest grupa dyskusyjna, a nie helpdesk. Nie jest tak że płacisz i
    wymagasz...

    Co do umowy, to wybacz ale na ierwszej stronie masz RSSO 40%, więc nie
    płacz o niezrozumiałym języku bankowym. Po to wprowadzono właśnie RSSO,
    żeby ludzie nie będący bankowcami i prawnikami mogli sobie poradzić.
    Tobie sie nie chciało, więc za to płacisz. Ale w takim razie nie lamentuj.

    Wycofać się moim zdaniem nie masz jak. Chociaż dziwi mnie wysokość odsetek.

    Wiki mówi:
    "W wielu systemach prawnych lichwa jest zakazana, zaś wysokość odsetek
    maksymalnych określona ustawowo. Jest tak również w Polsce - wysokość
    odsetek maksymalnych Ustawa o Kredycie Konsumenckim określa na
    czterokrotność stopy kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego"

    Aktualna stopa wynosi 5,25%, więc odsetki niby nie powinny przekraczać
    21%. Ktoś może wie czy to faktycznie tak jest? Sam jestem ciekawy.

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<