    From: piwar <p...@w...too.polbox.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny
    Date: Thu, 04 Jan 2007 03:15:26 +0100

    On 2006-11-12 16:20, Kamil Jońca wrote:
    > Dnia Sat, 11 Nov 2006 21:48:06 +0100,
    > osoba podpisana: Faraonka <rudakocicaNO__@__SPAMpoczta.onet.pl>
    > napisała:
    > [...]

    > Owszem zostanie ślad w BIK, ale zwykle wystarczy wspomnieć, że starasz
    > się o kredyt gdzieś indziej. Moze też być potrzebne (może, bo ja nie
    > musiałem) przy podpisywaniu umowy kredytowej, że rezygnujesz z
    > pozostałych kredytów.

    BIK zbiera informacje o wnioskach kredytowych?

    > Generalnie: staranie sie o kredyt w kilku bankach nie jest niczym
    > zdrożnym, a może uratować d..ę, gdy ten wymarzony Ci odmówi, albo
    > zacznie mnożyć przeszkody.

    Nie wiem, czy teraz też to się praktykuje, ale ja wziąłem promesę. I
    wtedy prawdopodobieństwo odmówienia jest niewielkie.
    Składanie kilku wniosków nie jest oczywiście błędem. Wręcz całkiem
    dobrym rozwiązaniem. Pamiętać tylko trzeba, że trzeba mieć odpowiednią
    liczbę dokumentów, bo banki chcą odpisy ksiąg wieczystych (i raczej nie
    zadowolą się kserem), umowy przedwstępne.

    Pozdr.
    piwar.