    From: "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny - nietypowa sytuacja - pomocy
    Date: Sun, 27 Mar 2005 07:57:45 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@host-ip9-209.crowley.pl

    tomeq wrote:
    > Jestem w dość nietypowej (dla większości banków) sytuacji. Chciałbym
    > wziąść kredyt hioteczny na dokończenie budowy domu, której
    > łaścicielami są rodzice mojej przyszłej żony. Wszędzie problemy. Czy
    > ktoś może podpowiedzieć co robić? Problem w tym, że właściciele tej
    > budowy, czyli rodzice mojej przyszłej żony według banków nie mają
    > zdolności kredytowej poniweaż: ojciec jest ręcistą z rentą przyznaną
    > już któryś raz z rzędu na 2 lata w wysokości ok 600 PLN, mama ma
    > zarobki miesięczne około 700 PLN netto. Moja przyszła żona pracowała
> [...]

    Sprobuj zaproponowac siebie jako wspolkredytobiorce do kredytu branego przez
    rodzicow Twojej przyszelj zony. Ewentulanie niech nawet Cie wpisza na
    pierwszym mijescu - przeciez i tak bedziesz glownym splacajacym.

    Ja mialem sytuacje troche zblizona - kupowalem mieszkanie na wspolwlasnosc z
    narzeczona (po polowie). Jako, ze moja narzeczona musiala byc tez
    wspolkredytobiorca, a nie miala w tym czasie pracy, obnizala moja zdolnosc
    kredytowa. Zeby dla banku niebylo problemow wzielismy jej rodzicow jako
    wspolkredytobiorcow, chociaz nie ma ich ani w akcie wlasnosci mieszkania ani
    teraz nie splacaja kredytu.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia