  • Date: Tue, 06 Feb 2007 17:57:06 +0100
    From: darek <b...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny -proszę o pomoc

    jedenascie_minut napisał(a):
    > najrozsadniej wydaje sie z mbanku, pytanie tylko czy
    > jest tam sens a jak nie to gdzie?
    > dziekuje z góry za pomoc

    Tak się nie da. Na atrakcyjność kredytu wpływa wiele indywidualnych
    czynników i każdy z nich powinieneś rozważyć.Wszystko musisz wziąć pod
    uwagę, spróbować przewidzieć jak będzie wyglądała twoja sytuacja w
    przyszłości, czy będziesz chciał kredyt spłacić wcześniej i 100 innych
    rzeczy. Oczywiście jest sporo ofert na rynku niemal zupełnie nie
    atrakcyjnych ( a przynajmniej takowymi wydają się być) ale jest też
    wiele ciekawych i porównywalnych. W moim przypadku byłem już niemal
    pewny, że skorzystam z Millennium jednak szukałem i analizowałem dalej,
    skończyło się na tym, że najatrykcyjniejszą oferte znalazłem tam, gdzie
    najmniej się tego spodziewałem...w BGŻ.
    darek