    From: "XYZ" <x...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipotreczny na mieszkanie jaki bank?
    Date: Sat, 10 Dec 2005 11:54:20 GMT

    Użytkownik "Andrzej" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dnefat$k3a$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > O to raczej zajrzyh do projektu. Od stycznia i wniosek do tego nic nie ma.

    Witam,

    Wniosek nie przejdzie bo zatrzeslo by to Polskim bankami jak ludzie
    wstrzymali by sie od brania kredytow.
    Jak jest powod iz mieszkania sie sprzedaja - tanie kredyty. To napedza
    gospodarke i nie beda sobie strzelac w kolana aby stracic klientow.
    Wg mnie jest to tak samo prawdopodobne jak nowy kodeks pracy ktory daje
    38dni wolnego.