    From: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt mieszkaniowy a wzrost wartosci mieszkania
    Date: Tue, 8 May 2007 18:13:45 +0200

    Użytkownik "MMG" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f1pkn4$20r$1@news.task.gda.pl...
    > Witam
    >
    > Mam pytanko. Podobno mozna napisac do banku podanie zeby oprocentowanie
    > kredytu zmniejszyc gdyz wartosc mieszkania wzrosla (u nas prawie
    > dwukrotnie). Bardzo prosze o pomoc bo nie mam pojecia jak sie pisze takie
    > podanie i jak to motywuje. Moze juz z Was pisal takie podanie? Jak tak to
    > bardzo prosze o pomoc - moze jakis wzor tego podania.
    >
    > Pozdrawiam
    > MMG

    Jak najbardziej jest to możliwe. Na przykład:

    Oferta Waszego banku w momencie naszych poszukiwań była na tle innych
    propozycji bankowych rzeczywiście atrakcyjna - dlatego też zdecydowaliśmy
    się na współpracę z Państwem. Jednakże w chwili obecnej marża w wysokości
    .... nie jest dla nas korzystna. Po dokonaniu rozeznania na rynku
    stwierdzamy, iż dla klientów biorących kredyt na mniej niż ....% wartości
    mieszkania ( a takimi klientami właśnie jesteśmy ponieważ wartość
    mieszkania wzrosła dwukrotnie) inne banki dysponują korzystniejszymi
    propozycjami. Również nie uszedł naszej uwadze fakt, że i bank [wstaw
    nazwę] dla nowych klientów oferuje korzystniejsze warunki.
    W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o zmniejszenie marży kredytu do
    ...[powiedzmy 0,8 - 1% ?].
    Mamy przy tym nadzieję, że zależy Państwu nie tylko na nowych klientach, ale
    również i na tych pozyskanych wcześniej, którzy ze swoich zobowiązań
    wywiązują się w terminie.

    Oczywiście na samej górze listu imię , nazwisko, nr umowy itd. jak to w
    podaniach.
    Powodzenia :-)

    Maciek
    Najwięcej wiedzy o e-biznesie http://skocz.pl/drxn