    From: "plusz" <p...@i...NOSPAM.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt mieszkaniowy w KB
    Date: Wed, 27 Nov 2002 20:00:29 +0100

    "Jacek W." <j...@w...pl> wrote in message
    news:as2g8q$b0$1@bydinet1.bp.com.pl...
    > Mam kerdyt walutowy oprocentowany 7,5
    > i zastanawiam sie czy nie zaciagnac innego w zlotowkach na splate tamtego
    bo
    > te 7,5 % nie zmiejsza mi sie a zawsze to waluta.
    > co radzicie?
    >
    > podobno w PKO BP jest kredyt zlotowkowy oprocentowany okolo 8 %.

    ja bym przewalutował ... zawsze to śpisz spokojniej
    szczególnie jeśli znajdziesz korzystne warunki i jakieś premie za to, że
    "przenosisz" kredyt
    na przykład dużo niższa lub brak prowizji
    PKO ma na przykład w planach strategicznych zwiększenie udziału kredytów w
    aktywach Banku do 50% - za 2-3 tygodnie pewnie zaczną wprowadzać to w życie
    więc możesz się tym podeprzeć składając wniosek
    pełne info :
    http://www.pkobp.pl/herold/_stratrg.xml?id=1

    weź też pod uwagę, że przy przeniesieniu ponownie musisz zapłacić za wpis do
    hipoteki i ponownie musisz do czasu uprawomocnienia wpisu mieć ubezpieczeni
    kredytu - to też jakieś koszty są

    pozdrawiam
    plusz