    From: "Profil1" <r...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt mieszkaniowy-w jakiej walucie?
    Date: Thu, 20 Mar 2003 22:58:44 +0100

    Użytkownik "Kasia" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    news:b5dahk$jrk$1@serwer.infinity.net.pl...

    > Użytkownik "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w
    > wiadomości news:b5d7d7$62i$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dzięki za info-kredyt chcę wziąć na 20 lat, takie są plany a co z tego
    > wyjdzie zobaczymy.Szczerze-to myślałam o zł ,w chwili obecnej rata wynosi
    ok
    > 600 zł (w PKO BP).
    >
    > Pozdr.
    > Kasia

    Kursy walut będą się zmieniać - i dobrze - dla Ciebie najważniejsza powinna
    być sama umowa kredytowa tzn.:
    możliwość przewalutowania kredytu w każdej chwili (prowizja jaka ???);
    możliwość wcześniejszej lub dodatkowej spłaty kredytu bez dodatkowych
    prowizji itp. Pamiętaj to jest wieloletni kredyt - czytaj bardzo dokładnie
    umowę - w przypadku wątpliwości warto poradzić się prawnika - naprawdę
    warto. POZDRAWIAM