    From: "milla" <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt na splate innego kredytu
    Date: Fri, 2 Dec 2005 13:07:18 -0000

    > W BPH kredytem Auto-Sezam (
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kredyty/sa
    m ) mozesz splacić
    > kredyt w innym banku. [cut]

    Dziękuję bardzo za odpowiedź.
    Rzeczywiście w BPH jest możliwość refinansowania kredytu samochodowego z
    innego banku. Co ciekawe jak dzwoniłam do nich tydzień temu to "nie mogli mi
    pomóc", a na stronach internetowych kredyt ten jest opisany w dwóch
    miejscach:
    1. http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kredyty/sa
    m czyli tak jak
    podałeś, ale tu nie mowy o refinansowaniu kredytu,
    2. http://www.bph.pl/pl/firmy/kredyty/auto_sezam tu piszą o refinansowaniu,
    ale trzeba prowadzić działalność gospodarczą.
    Wcześniej opierałam się tylko o informacje ze strony intern. i kontakt
    telefoniczny z najbliższym oddziałem banku i wyglądało na to, że nie ma
    możliwości refinansowania, jak się nie jest firmą. Za radą Macieja Karola
    (jego posty widzę tylko w przeglądarce na http://groups.google.pl, a w OE z
    serwera news.tpi.pl już nie) zadzwoniłam na infolinię BPH i nie dałam się
    zbyć kredytem konsolidacyjnym, tylko dopytałam konkretnie o Auto Sezam i
    okazało się nagle, że tak! jest to możliwe, klient indywidualny i
    refinansowanie kredytu samochodowego. Dzisiaj dzwoniłam do najbliższego
    oddziału BPH i jeszcze raz porozmawiałam na temat refinansowania i okazało
    się, że potrzebny był telefon do "centrali" Auto Sezam w Warszawie, po
    którym bez przeszkód mogę otrzymać ten mój kredyt.
    Cóż, czasem trzeba być bardziej upartym i nie dać się zbyć za wcześnie. Bez
    Waszych podpowiedzi pewnie dałabym sobie spokój. Jeszcze raz dziękuję. Ale
    jak ktoś zna jakiś inny bank, to chętnie sobie jeszcze podzwonię, dobrze
    jest mieć wybór ;-)
    milla