  • Data: 2006-06-05 08:58:09
    Temat: Re: kredyt przy zalozeniu wczesniejszej splaty - ktory bank
    Od: "Tract" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zycie_po_zyciu <z...@g...pl> napisał(a):
    > W mailu z wczoraj znalazłem reklamę GE:
    > http://www.gazeta.pl/gebank
    >
    > i na ww. stronie jest napisane:
    > Teraz kredyt we frankach szwajcarskich bez opłaty za wcześniejszą spłatę.
    > Więc chyba mają to w ofercie.

    Tak maja to w ofercie ale kredyt we frankach w mojej sytuacji nie jest
    dobrym pomyslem, poniewaz dochodzi ryzyko kursowe oraz roznice pomiedzy cena
    kupna, a sprzedazy.

    Zauwaz ze jezeli bede chcial ten kredyt splacic w calosci po 1-2 latach to
    zeby miec pewnosc ze splace ta sama sume (oczywiscie plus odsetki i
    prowizje) musze wziac kredyt w zlotowkach.

    Oczywiscie we frankach moglbym rowniez zyskac, ale stracic rowniez.
    W Getinie zobacz jakie maja prowizje przy zlotowkach - jakis skomplikowany
    wzor na wyliczenie z ktorego wychodzi duza suma. Teraz widze banki sie
    zabezpieczaja przed tym zeby klienci nie przechodzili do innego banku.

    A co myslisz o MultiBanku tam nie ma prowizji rowniez od kredytu
    zlotowkowego przy calkowitej splacie.

    Tract