  • From: "Marcin" <m...@r...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt - trudnosci w splatach
    Date: Sun, 21 Jan 2007 22:30:14 +0100

    Cześć,

    1. Jak sobie załatwiłaś, tak masz załatwione.
    2. Co nie zabija - wzmacnia. Jak masz harakter to z tego zrobisz jeszcze
    ładną kaskę.
    3. Są kredyty konsolidacyjne. Rozmawiaj z różnymi bankami. Ja szukam kr. do
    bud. domu i mam już 12 prop. zdobytych w 1,5 mieś. Na pocz. mówili mi coś
    tam, a teraz po 2 minutach rozmowy mówią " jest pan wyjątkowo dobrze
    przygotowany"';
    4. Olej gościa z banku. Jak nie stać Cię na kilkadziesiąt tyś. zwrotu, to o
    nie stać Cię też na sprawę o "jak to tam nazywasz" tego gościa. To tylko
    racownik, a nie Twój Anioł Stróż Finansów. Poza tym, to sprzedawca i to
    dobry..Ma sprzedać.i to robi. To Ty podpisałaś.
    5. Umiesz coś robić? To rób! Będziesz maiła z tego kaskę. Może tylko trzeba
    poszukać innego rynku zbytu.
    6. Żalisz się. Nie rób tego. Nie uciekaj. Znajdą Cię. Dostaniesz komornika
    (z tym też można dużo załatwić). Poza tym w BIK (Biurze Informacji
    Kredytowej) popieprzysz sobie i nikt nie da Ci żadnej szansy. Nawet na rower
    na raty.
    7. Byłem w trudnej sytuacji.Jak sobie poradzić? Da się? Da się. Trzeba
    pracować. Tym więcej im bardziej skomplikowana jest sytuacja. Zacznij od
    codziennych ćwiczeń: 30 x przysiad, 30 x brzuszki, 10-30 x pompek (nawet
    przy ścianie (łatwiej) początkowo). Ale codziennie! Bez względu nawet na
    kaca. Jak to rano zrobisz to dzień zaczunasz wyjątkowo pozytywnie, bo
    pokonałaś samą siebie już z samego rana (mam nadzieję, że nie jesteś okazem
    sportu codziennego i ta rada ma sens ;-)
    8. Zrób co chcesz, ale pamiętaj - to ma wpływ na możliwości zrobienia czego
    chcesz (to moje ;-)

    Pozdrawiam.

    Marcin