    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: krótkoterminowy kredyt na budowę
    Date: Fri, 31 Aug 2012 23:02:41 +0200

    Dnia Fri, 31 Aug 2012 11:55:27 +0200, Albercik napisał(a):

    > Problem jest też taki że mogę nie mieć zdolności kredytowej do spłaty
    > normalnego kredytu hipotecznego, stąd chciałbym spłacać tylko odsetki,
    > bez kapitału. Wie ktoś z Was czy banki oferują takie usługi? Ma to jakąś
    > swoją nazwę?

    Jak dla mnie to jest *bardzo* nietypowa konstrukcja i zostają Ci tylko
    indywidualne negocjacje. Ale z uwagi na to, że kredyty hipoteczne są teraz
    pod mocnym butem ostatnich rekomendacji, to możesz mieć duży problem z
    pozytywną weryfikacją.

    Niemniej nawet jeśli Ci się uda, to bank będzie chciał zabezpieczenia na
    nieruchomości, wyceny rzeczoznawcy, etc. Nie lepiej by było po prostu
    zamiast tego (i płacenia odsetek) wynająć jakieś lokum na czas budowy?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl