    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: krótkoterminowy kredyt na budowę
    Date: Sat, 01 Sep 2012 16:38:48 +0200

    W dniu 31.08.2012 23:02, Borys Pogoreło pisze:

    > Jak dla mnie to jest *bardzo* nietypowa konstrukcja i zostają Ci tylko
    > indywidualne negocjacje. Ale z uwagi na to, że kredyty hipoteczne są teraz
    > pod mocnym butem ostatnich rekomendacji, to możesz mieć duży problem z
    > pozytywną weryfikacją.
    >
    > Niemniej nawet jeśli Ci się uda, to bank będzie chciał zabezpieczenia na
    > nieruchomości, wyceny rzeczoznawcy, etc. Nie lepiej by było po prostu
    > zamiast tego (i płacenia odsetek) wynająć jakieś lokum na czas budowy?

    Jak powinny wyglądać takie negocjacje? Z kim rozmawiać żeby nie być
    spławionym od razu? "Pani w okienku" pewnie nie wiele będzie mogła
    zdziałać i trzeba by iść gdzieś wyżej...

    Kwestia wynajęcia czegoś na czas budowy była by ciężka. Mieszkam w domu
    w dodatku z teściami jak to w domu jest mnóstwo gratów z którymi nie
    było by co zrobić w tym czasie. Przypuszczalnie budowa nie będzie na
    tyle zaawansowana aby wpakować tam wszystkie graty, poza tym ryzyko
    kradzieży i już na starcie zagracenie nowego domu... Nie chciał bym tak.