  • Data: 2009-06-12 10:42:24
    Temat: Re: kto traci na giełdzie?
    Od: "kigam" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości
    news:h0t33t$u94$1@news.onet.pl...

    > Jesli ktos chcial dac 408 punktow to trzeba bylo mu sprzedac. I na tym
    > polega gielda - na trejdowaniu wtedy gdy szanse stoja po Twojej stronie
    > (czasem te szanse to 100%).
    > Powodzenia,

    Hohoho na pierwszy rzut oka coś mi nie pasowało więc poświęciłem sie
    specjalnie i stwierdzam, że delfinek lekko mówiąc naciąga fakty. Na OW20F916
    transakcja po ~408 była o 12:28 a na OW20F9170 o 12:30 (powiedzmy, że w tym
    samym czasie) transakcja po ~308 . Natomiast transakcja o której wspomina po
    ~ 286 była o 15:50. Różnica kilku godzin - bagatela. Gdybym miał taką
    przewagę to w miesiąc jestem miliarderem. Poza tym dłuższy czas śmigam po
    opcjach i różnicy nawet kilku pkt to możesz sobie baaaaaaardzo długo szukać,
    automaty działają zgodnie z modelami wyceny m.in. BS. Numery z takimi
    różnicami to mogą zdarzyć się tylko przez pomyłkę jakiegoś gracza na mało
    granych strikach i ta pomyłka od razu zostanie ściągnięta przez automat
    animatora więc normalny gracz to sie najwyżej zesrać może.

    Pzdr