  • Data: 2006-07-01 15:05:16
    Temat: Re: kupno domku w stanie surowym
    Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie podobne informacje uzyskalem w expanderze.
    > a wiesz moze czy bank moze zalozyc hipoteke na stan surowy?
    > ewentualnie w jakim stanie musi byc dom, by bank zalozyl hipoteke?
    > calosc jest warta 220tys zl a sama dzialka ok 50tys zl. Czy zakladajac
    > hiopteke na dzialke nie oznacza to, ze jest jednoczesnie hipoteka na tym
    > domku. Czy ten stan surowy nie moze byc zabezpieczeniem? Przeciez ma on
    > juz nadany numer, a ja go nie rozbiore.

    jesli jest juz ksiega wieczysta to wystarczy wniosek o ujawnienie domu w KW,
    niestety do tego bedzie potrzebny odbiór techniczny, a to nadzor budowalny
    zrobi jak dom bedzie przynajmniej w czesci wykonczony. Czyli mozesz
    zaciagnac kredyt na zakup i dokonczenie budowy (polaczyc cele kredytowania)
    ale pewnie w ciagu dwoch lat bedziesz musial dokonczyc budowe

    --
    pozdr
    Marek