  • Data: 2009-09-07 20:20:24
    Temat: Re: lans mBanku
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer pisze:
    > Awaryjność karty Aliorowej chyba pozostawia wiele do życzenia
    > (sam chyba pisałeś, że Ci nie autoryzowało karty "gdzieś tam"),
    > a i oprocentowanie kredytów odnawialnych mało atrakcyjne
    > i nienegocjowalne.

    Brak autoryzacji przy kupowaniu przez internet w UK i Azji. W sklepie
    tylko pierwsza płatność przeszła za 3 razem, tak to zero problemów. Poza
    tym zwrot 1%, którego gdzie indziej brak :)

    Kredyty odnawialne to produkty, które nigdy mnie nie interesowały więc
    żadna to dla mnie wada.

    Poza tym ja nadal jestem w szoku co do zwykłego ROR : wszystkie
    bankomaty za free, a sam rachunek ma RSO ponad 4%. W Multibanku było to
    0%. Niby drobiazg ale osobiście (pewnie jak każdy) muszę mieć do stałej
    dyspozycji jakieś środki, a tutaj one po prostu rosną w oczach :)

    Jakość obsługi lepsza niż ta jaką miałem w Multi AQ.

    Z przesiadki jestem póki co całkowicie zadowolony.

    --
    Mithos