  • Data: 2009-07-16 08:40:18
    Temat: Re: letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych kont ;)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-15, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > W co najmniej dwóch - w Multi i w Aliorze właśnie. Ale że nie miałem
    > jakiegoś szczególnego ciśnienia, to olałem temat. Nie chcą moich pieniędzy,
    > to nie. :)

    W Multi w życiu nie miałem problemów. W Aliorze takoż.
    IMHO trafiłeś na niedouczony oddział, bo tym w Multi piórkuje totalnie
    rodzaj przychodu. Ja do nich na początku chodziłem z umowami o dzieło
    i też było dobrze. :)

    No chyba, że masz działalność, poniżej roku, to wtedy faktycznie
    można mieć opory ze strony banku.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl