  • Data: 2002-04-26 19:07:40
    Temat: Re: "lewe" sklepy inteowe
    Od: Krzysztof Pachucki <k...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mialem dosc powazne problemy, debet 8000 PLN i rodzine na utrzymaniu.
    Bank nie chcial tymczasowo uwzglednic reklamacji a mial na nia pol roku.
    Zjadly mnie nerwy, ale w koncu po kilku miesiacach reklamacja zostala
    uznana. Uzbieralem spora dokumentacje, teraz gdyby mnie to spotkalo,
    odrazu wystapil bym z pozwem sadowym. Znalazlem kilka hakow w starym
    regulaminie.

    Zycze milych snow

    Krzysztof

    --