    From: "" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lg trzeba bylo sie pospieszyc z zamknieciem - po co?
    Date: 12 Aug 2003 09:43:53 +0200

    > nie zabierze,

    Powaznie ?!? :) Dlugo nad tym myslales ? Abstrahujac od tej sytuacji slyszales
    o czyms takim jak BIK tudziez BIG ?

    [ciach]

    > Chwalisz się, że jesteś, wśród klientów z preferencyjną ofertą, a nie wiesz
    > że przelew przez internet w d/LGnet masz bez prowizji i sam bez wiedzy Banku
    > możesz sobie wyczyścić rachunek do 0, kiedy chcesz.

    Naprawde moge ? Coz za laskawosc banku - to niespotykana praktyka wsrod bankow
    internetowych - w LGnet chyba sie tak nie dalo :)

    > Jak ty korzystałeś z tego rachunku???

    Mysle ze normalnie, trzymalem tam troche pieniedzy, robilem przelewy, placilem
    karta, korzystalem z bankomatow itp i nie martwilem sie ze z dnia na dzien moze
    sie np okazac ze przelew ktory do wczoraj byl za darmo dzisiaj moze okazac sie
    ze kosztuje np 10zl
    Ty jak widze masz inna koncepcje korzystania z konta, codziennie rano
    sprawdzasz na wszelkie sposoby czy aby przypadkiem twoj kochany bank nie
    zmienil regulaminu badz TOiP i kombinujesz jakby to zrobic najprostsza czynnosc
    zeby zaplacic jak najmniej. Moze ciebie to kreci - ja wole jednak wybrac taki
    bank ktoremu choc troche mozna zaufac.

    > Poza tym zgadzam się w 100% z jednym z Was, że nie przeinaczajcie faktów na
    > własne potrzeby

    I zgadzasz sie sam ze soba - no gratuluje :)

    > Ja wolę mieć lokaty w Banku przejmującym a nie przejmowanym.

    Ja wole korzystac z banku z korzystna dla mnie oferta.
    Przy okazji proponuje zapoznac sie z netykieta grupy (czy tez w ogole pisania
    na niusy) bo jesli twoje podejscie do konta jest takie jak do netykiety to...