    From: Dobek <s...@r...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: limity na KK
    Date: Fri, 26 Sep 2008 00:03:18 +0200

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Typowa rodzina (nie wiem czy przecietna) to 4 osoby.

    Przeciętna statystycznie to pewnie 3,2 albo i mniej gdyż nie wszystkie
    rodziny to ojciec i matka. Inna jest średnia w miastach, inna na wsi.

    > Jak myslisz, ile kosztuje (miesiecznie) mieszkanie? Sam tylko czynsz
    > albo inne oplaty eksploatacyjne itp.

    Do tego kablówka+telefony+internet. Będzie z 200 zł miesięcznie. Tak jak
    pisałeś dojdzie:
    - woda
    - prąd, kolega z dwójką dzieci (7 miesięcy i 3 lata) płaci za prąd około
    180 zł miesięcznie.
    - czynsz pewnie z 500 zł, przy średnim mieszkaniu

    > Do tego energia elektryczna, pewnie jakis gaz, czasem trzeba pewnie
    > kupic nowe ubranie? Dzieci np. w szkole - tez jakies tam koszty. Ile
    > zostanie na zywnosc?

    Przedszkole, nie kiedy prywatne. Szkoła, niekiedy prywatna. A nawet
    jeżeli państwowe to niech nikomu się nie wydaje, że tam nie ma opłat.
    Basen (obliczcie ile kosztuje wyjście 4 osobowej rodziny na basen,
    ciekawa kwota), judo, balet itp dla dzieciaków.
    Czasem jest fajnie pojechać na wakacje itp. Dobrze jest dbać na bieżąco
    o samochód, które również jak na złość nie chce jeździć na wodę. A
    dentysta nie chce przyjmować nic oprócz papieru z NBP.

    --
    Pzdr
    Dobek