  • Data: 2003-04-28 12:04:44
    Temat: Re: logowanie w mbanku
    Od: "Grzesiek S." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od 12 nie moge sie zalogowac do mbanku. W ogole nie pojawia sie strona do
    > zalogowania sie. Czy tylko mnie dzieja sie takie cuda?

    Witam!
    Specjalnie tu zajrzałem bo pomyślałem że jak nie tylko ja mam problemy z
    logowaniem to pewnie będzie tu jakiś wątek na ten temat :). No i wiem już że
    u mnie wszystko OK. Ja próbowałem sie zalogować o14.00. Udało się. Ale
    strasznie wolno to szło i nie wszystko sie wyświetliło. Coś chyba dodali
    przy funduszach inwestycyjnych.
    Grzesiek S.