  • Data: 2009-08-08 20:53:52
    Temat: Re: lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof pisze:
    > Chwilowo, moze tak. W Polsce dopiero za pare miesiecy kryzys da o sobie
    > znac.

    Jasne. Kryzys istnieje w Polsce w sferze mentalnej. Najlepiej kryzys
    widać we wszelkiej maści centrach handlowych w Warszawie : tysiące ludzi
    z kilkoma siatkami każdy. Dzisiaj w Saturnie (wszystko taniej o VAT) do
    każdej z kas czekało kilkanaście osób i każdy jak nie lcd to plazma albo
    inne środki niezbędnej potrzeby jak cyfrówki, laptopy i konsole do gier.
    U mnie w pracy zatrudnili właśnie 5 osób, a tym co już pracują dali
    podwyżki.

    Takiego "kryzysu" to ja nie miałem nawet w czasach prosperity. Żaden z
    moich znajomych nie stracił pracy, nikomu nie obniżono pensji, każdy
    żyje jak dawniej.

    --
    Mithos