  • Data: 2008-01-02 14:59:01
    Temat: Re: lokata dynamiczna w polbanku [?]
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "karkow"
    > chcialbym gdzies ulokowac sume okolo 1000 USD. Przegladalem lokaty i
    > w oko wpadla mi lokata dynamiczna Polbanku
    > http://www.polbankefg.pl/p4_2_5_3_3.html
    > Wydaje mi sie badzo dobra w porownaniu do lokat w innych bankach.
    > Moze ktos mi napisac gdzie tu sa haczyki?;-)y
    > Czas lokaty to 6, moze 12 miesiecy.

    srednia stopa (suma wszystkich / 12) to 4,55%
    Ale zeby tyle dostac trzeba tzymac 12 mies.
    - w innych bankach jest raczej ok. 3,5%
    wiec to nie powinno być zle

    Jedyny haczyk to fakt ze za rok te 1000 USD moze byc w PLN
    mniej warte niz teraz, wiec lokata w PLN i kupno za rok USD
    byloby korzystniejsze. Na dwoje babka wróżyła :-)
    *** blad ***