  • Data: 2005-09-29 15:58:30
    Temat: Re: lokata - gdzie najkorzystniej
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałbym, żebyście mi podpowiedzieli gdzie najlepiej ulokować swoje
    > pieniądze. Mam troche ponad 20 tys. i na razie trzymam to na lokacie w
    > inteligo. Nie ma z tego prawie żadnych odsetek.
    > Na razie nie mam pomysłu na biznes więc pieniądze leżą. W jakim banku
    > najlepiej założyć lokatę? A może jakieś inne propozycje? papiery
    > wartosciowe

    Getin zawsze miał dobre oprocentowanie - ale tak czy siak dzisiejsze odsetki
    z lokat są wszędzie marne.
    Zainteresuj sie SFI w mBanku - mozna nabyc jednostki uczestnictwa FI bez
    prowizji.
    Fundusze akcyjne są obecnie na topie. Aczkolwiek znawcy od dłuższego czasu
    zapowiadają bessę (na raie sie nie sprawdza)

    Darek