  • Data: 2002-05-25 12:21:01
    Temat: Re: lokata terminowa w BZ WBK przedbelkowa
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Juulius" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:acnqop$t8l$1@onyx.icpnet.pl...

    > 2000 * 0,083 * 181/365 = 82,32

    Czyli jednak kreca. Powinni podac ze to lokata na 180 dni (lukas tak
    podaje), a nie 6 miesiecy, bo skoro jest 12 w roku to 8,30/2 powinno byc.
    Kolejna bankowa pol-prawda. By bylo weselej wlasnie ja zlikwidowalem, tyle,
    ze dyspozycja przyjeta. ciekawe kiedy ja zrealizuja. W tej chwili kazdy
    dzien to juz dla mnie strata. Kazalem ja przelac na rachunek biezacy, co w
    normalnym banku powinno byc natychmiastowe i automatyczne.
    Z tych 8,30% juz mi sie zrobilo 8,23%, a jak tak dalej pojdzie to pewnie
    realnie gdzies na 8% stanie.

    pzdr