    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lokata trzy zyski - BPH
    Date: Sun, 25 Feb 2007 14:21:31 +0100

    > Witam,
    > Chcialbym ulokowac w jakis sposob czesc gotowki w postaci USD. Zastanawiam
    > sie nad "Lokata trzy zyski" ktora zaproponowano mi w BPH.
    > http://www.inwestycje.bph.pl/

    > Z opowiadan pracownika banku i strony www wyglada to ciekawie i obiecujaco.
    > Chcialbym sie Was zapytac jaka jest Wasza opinia co do tego typu sposobu
    > inwestycji gotowki?

    uwazam, ze lokata w USD to dosc sredni pomysl, no chyba, ze kiedys
    dokonasz platnosci wlasnie w USD; ponad rok temu zalozylem testowo
    lokate w USD, narosly tam jakies odsetki, ale w tym czasie waluta ta
    stracila do zlotowki 6,6% wiec nominalnie zyskalem, ale relatywnie
    jestem w plecy; dobrze, ze kwota nie byla wysoka....

    stad pytanie: dlaczego chcesz oszczedzac wlasnie w USD?

    jezeli juz bardzo chcesz to proponuje FI, ktory inwestuje za granica w
    tej walucie, w dluzszym okresie powinien przyniesc zysk wiekszy niz ta
    lokata...

    pracownik banku zawsze powie, ze jest to super oferta ;-)

    --
    pozdr.
    RobertS