    From: Krzysztof Mlynarski <k...@W...security.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lokaty antybelkowe - getin zmiana
    Date: Thu, 10 Jan 2008 12:52:40 +0100

    Pawel pisze:
    > "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message
    > Chłopie, przy oprocentowaniu na poziomie inflacji trzeba nie kombinawać, ale
    > jak najszybciej zwiewać do innego banku lub zmienić sposób lokowania
    > pieniędzy. Daj sobie spokój z lokatami które dają ci realny zysk (w
    > najlepszym wypadku przy kombinowaniu) 0% DOKŁADNIE ZERO PROCENT. ZEROOO!!!!

    To raz.. a dwa.. tak sobie czytam i myślę... nawet gdyby z tych np. 2,50
    zł czysty zysk (po odliczeniu inflacji) stanowił.. ja wiem.. 50 gr.. to
    ile takich lokat musiałbym założyć, żeby zarobić na obiadek z rodziną w
    dobrej knajpie? Nonsens.. naprawdę lepiej poświęcić ten czas na
    zarabianie kolejnych $$$ niż na zakładanie setki (czy więcej) lokat po
    1620 zł :)

    -K.