eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"lokaty progresywne" dla analfabetow??Re: "lokaty progresywne" dla analfabetow??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: TrzyLinie <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "lokaty progresywne" dla analfabetow??
    Date: Wed, 17 Apr 2013 06:28:56 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 29
    Message-ID: <kkl88s$gpt$1@dont-email.me>
    References: <2...@n...wpkg.org>
    <kjgrki$rtb$1@somewhere.invalid>
    <2...@n...wpkg.org> <kjh13a$2lb$1@news.task.gda.pl>
    <kjh7me$2uo$1@somewhere.invalid> <kjhjo9$jfb$1@news.task.gda.pl>
    <kjhmvf$ajd$1@somewhere.invalid> <kjhsv7$ae9$1@news.task.gda.pl>
    <d...@g...com>
    <kjjcfh$u7g$1@news.task.gda.pl>
    <f...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 17 Apr 2013 04:26:05 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="f48f0ced666b16631712007c9dc1e31a";
    logging-data="17213";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19ISXY8MgUfesNqmwAXpG5n7WLpP7BphW8="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
    Thunderbird/17.0.5
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Cancel-Lock: sha1:bxAkOi6ctpDgpEZ/f+y9aKF4LCc=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:590181
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-04 10:59, Glaukon napisał(a):
    >> Nagroda? Stracony czas na przestudiowanie 7 rodzajów lokat a każda tak
    >> samo g... Zróżnicowana oferta? Żałość :-)
    >
    > Przeciez pisze, ze chodzi tylko o intuicje. Klient, ktory zechce intuicje
    > sprawdzic i przeliczyc, lokaty progresywnej nie wezmie.

    Intuicja to pogłębiona, chyba nieuświadomiona jednak WIEDZA. Nie ma co
    przeliczać... A jak kogoś "myli" intuicja, to jej nie ma po prostu.

    >> Jak można w ten sposób kształtować dobre relacje ze stałym wieloletnim
    >> klientem? Jak dbać o wizerunek firmy?
    >>
    >> Przez wku... klienta?
    >>
    >> Jak pokręcone trzeba mieć zwoje żeby tak rozumować ;-)
    >
    > Pewnie bankowcy wizerunek rozumieja jako atrakcyjny procent podkreslony
    > w reklamie lokaty progresywnej, a nie dlugotrwale relacje z klientem.
    > Zreszta obrazonego klienta deponujacego srodki mozna w kazdej chwili
    > odzyskac, po prostu oferujac w koncu dobra lokate, gdy juz bank nie
    > bedzie mial innego wyjscia :)

    Trudno odmówić racjonalizmu działaniom bankowców. Jeśli go nie widzę
    - kiepska moja intuicja :) Ew. to bankoffcy przygotowali ofertę, ale to mało
    prawdopodobne...

    --
    TrzyLinie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1