  • Data: 2012-10-25 00:11:38
    Temat: Re: lokaty w GO/OO + nowe konta osobiste
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 października 2012 22:37:12 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > 2. Konto Optymalne Plus (OO) i Swobodne Plus (GO) + podwyższenie
    >
    > oprocentowania lokat o 0,1 p.p.
    >
    > warunek to 400 zł obrotu debetówką lub 1000 zł wpływu, brak spełnienia
    > warunku skutkuje opłatą za konto 9,99 zł (OO) i 10 zł (GO) i oczywiście
    > oprocentowanie lokaty nie zostanie podwyższone

    No właśnie. Dzisiaj zadzwoniła do mnie pani Aleksandra Woźnica z GOL, przedstawiła
    ofertę jedynie pod kątem profitów jakie osiągnę zamieniając konto skarbonkowe na
    swobodne. Nie wspomniała jednak słowem jak dużą dzięki temu dam swobodę getinowi w
    skubaniu mnie na 10zł przy niespełnieniu warunków.

    Do tej pory, przy koncie skarbonkowym, brak wpływu nie skutkował pobieraniem opłat
    więc czujność dużej grupy klientów zostanie uśpiona. Sprytny manewr, muszę przyznać,
    potwierdza jednak konieczność dogłębnego analizowania regulaminów.

    Ktoś jeszcze traktuje banki jako instytucje zaufania publicznego??? ;)