  • Data: 2011-02-15 20:39:45
    Temat: Re: lokaty założone obecnie - co z podatkiem?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "perian" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1ag775keigeqr$.dlg@perian.pl...
    > In <news:ijdug0$203n$1@news2.ipartners.pl>, Krzysztof wrote:
    >
    > W projekcie zmian jest zapis, że nowy sposób obliczeń ma dotyczyć umów
    > zawartych po wejściu w życie zmian. Zatem istnieje szansa, że lokaty
    > dłuższe z dzienną kapitalizacją, zawarte przed zmianą, będą bez belki.

    Widziałeś ten zapis? Moze dasz linka. Bo ja przegladałem wszystko co
    znalazłem na ten temat i na oczy nie widziałem takiego optymistycznego
    zapisu.
    Widziałem tylko zapis mówiący, ze nowy sposób naliczania odsetek miałby
    obowiązywać od dnia wejścia w życie, czyli prawdopodobnie od 1 lipca. A
    jeżeli tak , to przy kapitalizacji codziennej czarno to widzę.

    wiatrak