  • Data: 2003-09-25 17:44:28
    Temat: Re: [lukas] pytanie
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bkv93n$fuc$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Może ktoś zerknąć do papierowej tabeli oprocentowania Lukas Banku?

    Mam tam konto dosc dlugo, a nigdy nie spotkalem sie z takim papierkiem.
    Oprocentowania zmienialy sie caly czas tak szybko ...

    Mam papierowe TOiP, tam nie ma nic o minimalnych obrotach.

    > Wydaje mi się, że kiedyś był tam zapis informujący o minimalnych
    > obrotach na rachunku w określonym okresie czasu.

    Ktorych nie osiagniecie powodowaly co? Brak oprocentowania?? (skoro w tab.
    oprocentowania...)

    Mam sporo papierkow z Lukasa, moge jeszcze poszukac, tylko powiedz
    dokladniej, o co Ci chodzi?

    --
    Robert