  • Data: 2021-06-30 21:45:06
    Temat: Re: mB - KK Mastercard World Intnsive
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Pewnie tak, ale limit zwiększyć łatwiej.
    > No i żeby wziąć większy limit na nowej karcie - i nie czekać 3 miesięcy (a
    przynajmniej miesiąca) bez karty - trzeba mieć sporo większą zdolność.
    > A da się mieć w mBąku więcej niż jedną KK na raz?

    KK nie jest mi niezbędna do przeżycia. Mogę przez 3 miesiące płacić
    debetówką - jak za starych czasów.
    Zwłaszcza, że debetowa MasterCard Gold w mB też ma ubezpieczenie:
    https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debeto
    we/karta-do-konta-mastercard-gold-paypass/

    > O łobuzy, a piszą, że "promocja trwa do 30 lipca". Za to powinien ich UOKiK
    pogromić.
    > Cóż, te promo się powtarzają. A że lepiej mieć 100zł niż nie mieć 30 - to może
    warto poczekać.
    > Oczywiście trzeba sprawdzić, czy nie ma warunków wejścia - np. bycie "nowym
    klientem".

    Chociaż w sumie jak mieli taką promocję to dużo prawdopodobieństwo, że
    znowu coś podobnego zrobią. Można poczekać.

    Pozdrawiam,
    Zdzichu