    From: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBANK kontra ...
    Date: Fri, 1 Feb 2002 11:42:41 +0100

    "ROBBO" <r...@s...ec.pl> wrote in message news:a3dmts$t4k$1@news.tpi.pl...
    > Nie o to chodzi. Sam piszesz ze do konta mbank MUSISZ miec Lukasa.
    > Nie uwazasz to za lekki bezsens ?

    Nie - nie musisz. Możesz mieć konto lokacyjne w Raiffeisen (q... ta nazwa
    ;-), możesz mieć rachunek bieżący w Pekao, możesz wpłacać na poczcie.
    Uwierzcie mi, że ja naprawdę wpłacam gotówkę raz na dwa miesiące może? Nie
    rozumiem po prostu skąd mam mieć luźną gotówkę? Ludzie, którzy otrzymują
    ciągły przypływ większej gotówki to IMHO jakieś sporadyczne przypadki a nie
    reguła.
    Co do obiektywności, o czym pisał Dave. Pytam się więc Dave'a: dlaczego mam
    być obiektywny? Wszystko co robimy w życiu jest subiektywne. Wybieram taki
    bank, który poza TOiPem wzbudza we mnie jakieś pozytywne uczucia. Lukas
    takich nie wzbudza. Nie neguję Twojej potrzeby posiadania konta w Lukasie.
    Ale nie neguj, proszę, mojej potrzeby korzystania z mBanku - dlatego, że
    jest to potrzeba subiektywna i ją mam - uszanuj to.

    K. Kowalski