    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Date: Sun, 30 Nov 2003 00:01:55 +0100

    "Fajas" <s...@w...pl> writes:

    > A kto Ci to powiedzial, ze masz to widziec??? Masz to zagwarantowane w
    > regulaminie?

    Facet, wez sie puknij w glowe i przestan pisac takie rzeczy.

    > Uwierz mi gdyby koncowka klencka pokazywala wszystkie procedury wykonywane w
    > procesie realizacji uslugi, nietylko mLinki calkowicie by sie zakrecily, ale
    > nawet tak dociekliwy klient jak ty mialby klopoty z interpretacja.

    Koncowka nie musi pokazywac wszystkich procedur (jak sie w ogole pokazuje
    wykonywane procedury bankowe?). Natomiast jesli juz jakies informacje
    sa pokazywane, to maja byc prawdziwe.

    Jezeli system nie pokazuje takiego przelewu jako wykonanego (ani jako
    przyszlego), to skad zmiana salda? A moze nie ma zmiany salda, a jest
    blokada? Czym jest spowodowana?

    To, ze niektorzy maja na rachunku w mBanku srednio 250 zl nie oznacza
    jeszcze, ze prawidlowe zapisy na kontach klientow sa zbedne.

    (nie sprawdzalem jak to dokladnie dziala, ale rozumiem, ze nie ma tu
    zadnych watpliwosci).
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH