  • Data: 2004-06-25 06:14:07
    Temat: Re: mBank - Euronet - saldo - organoleptycznie
    Od: "Jacek " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1.
    Faktycznie można. Faktycznie tymczasowo za to nie kasują.
    Pewna niedoróbka IMO to to, że klient jest pytany z góry, czy chcesz obejrzeć
    sobie saldo na ekranie, czy wydrukować. Sensowniejsze dla mnie by było gdyby
    wyświetlił saldo na ekranie i zapytał, czy chcę je wydrukować. Myślę, że
    zaoszczędziliby nieco papieru - gdy saldo jest "okrągłe" lub zgodne z
    oczekiwaniami, to ja np. nie wydrukowałbym go. Nie mówiąc już o przypadkach
    awarii drukarki, braku papieru...
    Ale może jest jakiś inne uzasadnienie takiej konstrukcji?

    2.
    Dave: BZWBK to jednak pies :-)
    Propozycje wypłaty po 10 zł w celu sprawdzenia salda nie sprawdzają się w
    przypadku kart mBanku (wszystkich obcych?). Owszem na kwitku jest pozycja
    "Saldo..", ale "Nieznane".

    Jacek