    From: "Radoslaw Krzyzan" <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank Express - Nowy program do mBanku
    Date: Thu, 9 Jan 2003 21:34:17 +0100

    "Maciej" <m...@N...poczta.fm> wrote in message
    news:slrnb1rdik.ur2.maciej.domagalski@alpha.home.ost
    row.pl...

    > Tak prawde powiedziawszy na pewno wiekszoscy z tych osob, ktore tworzy owe
    > programy mysli o tym (banku kupil prawa), czy tez zeby zostac
    > zatrudnionym do dworzenia takich czy innych aplikacji dla bankowosci
    > elektronicznej. Myle sie?

    Nie wiem jak koledzy programiści, ale ja piszę ten soft przede wszystkim dla
    siebie, założyłem konto Biznes tydzień temu i potrzebuję oprogramowania,
    które mi przypomni o przelewach do ZUS i US. Nie oczekuję wsparcia BRE
    Banku, ani w kwestii dokumentacji wykorzystywanych przez nich skryptów, ani
    komercyjnej protekcji przy wdrażaniu tego oprogramowania na rynek. Nie muszę
    na takich prymitywnych programach, pisanych na kolanie zarabiać, mam stałą
    pracę, nie są to wprawdzie kokosy, ale jakoś ciągnę z dnia na dzień. Dowodem
    jest moja strona domowa na której soft jest darmowy.
    Niniejszym oddałem w Wasze ręce darmową aplikację nie zawierającą szpiegów
    czy trojanów czego się większość z grupowiczów doszukuje. Powiem krótko -
    jak ktoś ma ochotę niech korzysta, a jeśli nie to do dyspozycji jest wiele
    innych programów np. http://www.tgsoft.pl/video/mbank1.html - polecam
    serdecznie.

    Czytając Wasze posty odechciewa się cokolwiek dla ludzi robić z dobrej
    woli...

    --

    Radoslaw Krzyzan , radek (at) storm.com.pl