eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Gdzie nie honoruja samodzielnie drukowanych dowodow przelewu (bez pieczatek)? › Re: [mBank] Gdzie nie honoruja samodzielnie drukowanych dowodow przelewu (bez pieczatek)?
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Gdzie nie honoruja samodzielnie drukowanych dowodow przelewu
    (bez pieczatek)?
    Date: Fri, 18 Apr 2003 10:04:45 +0200

    > Ciekawia mnie przypadki nieuznawania przez rozne instytucje
    > samodzielnie (przez klienta, na normalnej drukarce) drukowanych
    > dowodow dokonania przelewu.
    (...)
    > Osobiscie jeszcze nie mialem przypadku, aby ktos kwestionowal taki dowod.
    > W szczegolnosci przekonalem sie, ze problemow nie robią ZUS i Urzad
    > skarbowy.
    >
    > Natomist słyszałem o takich problemach od znajomych.

    Urząd Celny
    Agencja celna
    Prywatna firma, która dostarczyła Ci towar (to akurat nie instytucja).
    Inny bank
    Firma leasingowa
    Firma windykacyjna
    Sąd rejestrowy
    Firmy usługowe, np. serwis samochodowy
    Telekomunikacja Polska SA
    inne (są w książce telefonicznej, można przepisac alfabetycznie).

    Pzdr: Dogbert