eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Grabież w biały dzień !!! (a raczej ciemną nocą) › Re: [mBank] Grabież w biały dzień !!! (a raczej ciemną nocą)
    From: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Grabież w biały dzień !!! (a raczej ciemną nocą)
    Date: Sun, 25 May 2003 14:00:58 +0200

    > sobie
    > jest
    > >

    > ROTFL... teraz to juz przesadziles. Podobno nie zauwazyles, ze wplynely
    > jakies dodatkowe pieniadze i dlatego przetransferowales je na eMaxa. A
    teraz
    > sie okazuje, ze tylko dzieki 'uczciwosci' nie przelales ich do innego
    > banku... czyli jednak wiedziales, ze wplynelo cos namiarowego...

    Chwileczke, chwileczke, przeprowadzielm juz kilka rozmow z mlinia i
    kierownictwem takze (mam wszystko na tasmie). I bank _w_zaden_ sposob nie
    chce (nie umie) udowodnic, ze zabral sobie _nie_moje_ pieniadze.

    A gdybym postapil tak jak opisalem, bank mialby dobra okazje sie wykazac i
    udowodnic swoje racje.

    > Hm, wiele osob na liscie narzeka, ze banki na wszytko podejrzliwie patrza.
    > Obcowanie z tak 'uczciwymi' klientami chyba troche wyjasnia takie
    > zachowanie...

    Chwilowo bank przyjal postawe: "Ja jestem kierownikiem tej szatni, nie mamy
    pana plaszcza i co nam pan zrobisz ?!" Czyli totalne chamstwo i arogancja...
    Wiesz, ze podczas tych rozmow nie padlo ani razu slowo 'przepraszamy' lub
    'przykro nam' (przypominam, ze mam tasme) ?

    Panowie z mBanku mogliby sie duzo chocby od takiego PeKaO SA (tak
    zjechanego na tej grupie) sporo nauczyc....

    MAd Hat
    ter