  • Data: 2004-06-08 22:01:33
    Temat: Re: [mBank][KK] Konsekwencje spoznionej splaty
    Od: Mroziu <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn wrote:

    > Po pierwsze AFAIR 30. A po drugie - doskonale o tym wiedziałeś.

    + odsetki od kredytu. Watpie aby moja wplata zostala potraktowana jako
    calosciowa w GP.

    > Skoro tak uważasz i jesteś "zapominalski", to nie powinieneś wyrabiać sobie
    > karty. A jak wyrobiłeś, to podjąłeś pewną decyzję i zaakceptowałeś pewne
    > warunki. Wiec dlaczego nie chcesz ich dotrzymać?

    A kto powiedzial ze nie chce lub nie dotrzymam. Warunki znalem i ich
    dotrzymam. Teraz kontemplije zaistnialy fakt z tej perspektywy jak juz
    pisalem kara wydaje mi sie za wysoko.

    > Skalę kary znałeś - skoro jest dla Ciebie za wysoka, nie należało wyrabiać
    > karty. Tylko tyle.

    Nie zakladalem ze wystapi taki fakt.

    > Podejrzewam, że spory. Juz Ci ktoś tu radził - ustaw sobie automatyczną
    > spłatę.

    Tak bede musial zrobic.

    Mroziu